måndag, december 1

Det rullar på...

Jag tror att en stor anledning till att jag inte bryter ihop totalt i mitt lilla hamsterhjul är att jag vet att jag har något att komma hem till. Och nu pratar vi inte om människor - utan tv-program. Måndag till onsdag är det Paradise Hotel, torsdag Big Brother, fredag Idol och lördag Så mycket bättre... därför är det nu lite vemodigt när alla program är inne på slutspurten. Vad ska jag då göra på kvällarna? Jag vet inte! Herregud.

Å andra sidan är det skrämmande hur jag kan bli beroende av saker som är så pass onödiga. Total waste of time egentligen. Tänk vad mycket jag skulle hinna om jag inte tittade på tv de där ca tio timmarna i veckan... Helt sjukt. Ska börja läsa sådana där, vad heter det... böcker, tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Why don't you blog in english?