fredag, november 28

GarageBand

Idag öppnade jag GarageBand och provade för första gången att spela in på riktigt. Det blev akustisk gitarr,  bas (på akustisk gitarr), basic trumkomp som redan fanns inprogrammerat och sen var det melodi och stämma... Det blev en cover på första versen i Dear Mr President med P!nk. Jag är nöjd med vad jag åstadkommit so far. Det är mycket mixande kvar och måste sätta ny melodi för den är väldigt provisorisk just nu, men det känns ändå som att jag har hittat känslan jag vill att den ska ligga i. Spännande! :)

Nu ska jag käka ädelost på tub och pepparkakor. Hett tips! Smeta ut ett tjockt lager på en pepparkaka och lägg en annan pepparkaka på. Vipps! Christmas Oreo!

Jag vill också uttrycka hur mycket jag vill åka till London just nu. Alltså jag längtar verkligen. Jag ryser så fort jag hör någon prata brittisk engelska, typ. Jag är knäpp.

Inga kommentarer: