torsdag, november 27

Trött på att vara trött

Jag förstår inte. Natten till idag sov jag mer än tolv timmar... och ändå var jag dödstrött när jag vaknade, klockan två på eftermiddagen. Jobbade från klockan fyra och höll på att stressa ihjäl mig över alla kundordrar. Jag hinner verkligen aldrig ikapp, önskar att jag bara kunde få bli helt KLAR någon gång så jag kan börja på helt ny kula med skiten. Idag stressade jag så mycket att mina händer började skaka och jag mådde illa.

Back to the problem; Jag sover non-stop. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Jag tror att det beror på solljuset. Känner ni av det? Det är mörkt hela "dagen" och det känns som att jag konstant befinner mig i ett halvvaket tillstånd. Som en zombie. Jag är så trött på att vara trött. Nu måste jag gå och lägga mig igen, ska upp klockan halv åtta imorgon och jag vill försöka att sova tills jag vaknar... Önska mig lycka till, med andra ord. 


Inga kommentarer: