onsdag, november 21

Love is easy

Dagen har varit fullpackat från morgon till kväll.


Käkade frulle och stack till jobbet kvart i sju imorse och jobbade 07:00-12:00. Sen åkte jag till mammas jobb och åt en mandarin med henne på hennes lunch. Åkte hem och ringde pappa, han kom över på en eftermiddagsfika tillsammans med hundarna på sin lunch. När han hade stuckit ringde Adde och vi pratade ett tag om ditten och datten innan jag var tvungen att sticka till bussen. Ringde Lollo på bussen och fick köra en genomgång av två stora grejer som hänt mig på senaste, sen senast vi pratade (några månader sen...). Stack in till stan när jag lagt på med Lollo och mötte upp med Malin utanför MAX vid Centralen. Vi åt och babblade och så vidare och sen gick vi och kollade i affärer. BIKBOK, Carlings och sen ginatricot. Detta fick jag med mig ut från sistnämnda affär:

Sen kom Therese och vi gick till Sergel för att se Twilight: Breaking Dawn part two. Min mobil dog så jag laddade den i trappen i biosalongen... Filmen var superbra! Över förväntan (hade i och för sig inte förväntat mig så mycket och har inte läst böckerna) och jag satt och knöt nävarna så knogarna vitnade i slutet! Sevärd. Efter bion var det meningen att jag skulle ut och dricka lite på Anchor, men så blev det inte när min date valde att stanna hemma med sin pojkvän för att de skulle städa. Så jag åkte hem istället. Kommer hem och hinner bara lägga mig i sängen och sen ringde Fredrik. Han hade nåt att berätta och scheisse vad rädd jag blev först. När han väl kom fram till vad det var var det inte alls lika läskigt. Jag har varit med om värre. Tänker inte skriva ut vad det är, men det är inte könssjukdomar vi snackar om i alla fall! Efter samtalet var jag nära att däcka så jag gick in i badrummet och skulle tvätta av mig sminket, men av någon anledning satte jag på house-musik samtidigt och då orkade jag inte vara trött längre. Så nu har jag haft en liten dans-session i vardagsrummet och nu är jag ännu lite tröttare. Kanske dags att gå och lägga sig i alla fall!

Och just det... jag har ett paket från Tele 2 att hämta på ICA... hehe ;)

Inga kommentarer: