måndag, mars 19

You go, girl!

Vaknade imorse och det kändes som om hjärnan svullnat upp och var på väg ut ur skallen som en maskros i asfalten, på ett ungefär... Men! Det gick över när jag gått upp och käkat frukost och sen blev det lite morgondans i en kvart innan jag begav mig ut i världen. Åkte och fixade nytt pass, hälsade på mamma och sa att hon skulle starta om telefonen (hennes mobil är störd, ibland går det inte att nå henne - går direkt till telsvar), hämtade min snygga vinlåda på jobbet, hämtade HM-paketet och köpte lite bra-att-ha på ICA Norrviken och nu är jag hemma för att byta om till jumpakläder och sticka till gymmet! Kommer bli awesome! Kommer laga en SUPERwok till mig själv ikväll som en fet belöning för att jag varit så duktig idag! ;)

By the way, när jag var hos polisen och skulle fixa pass skulle jag ju ta ett nytt kort också. Det blåste halv storm ute, men det tänkte jag inte på när jag kom in och ställde mig framför deras kamera. Dessutom var ljuset väldigt starkt, vilket resulterade i att jag nu ser ut ungefär såhär i mitt pass (fast ca 937848 gånger fulare):

Polisen: Sådär då, dubbelkolla att alla uppgifter stämmer.
Jag: Japp, det gör de!
Polisen: Bra, såhär kommer det se ut med bilden.
*hela passet ploppar upp på skärmen*
Jag: *tystnad*
Polisen: ... Är du nöjd med bilden?
Jag: .... mmmmnääää.... men äh, det spelar ingen roll!
Det är ju inte som att det är nåt man publicerar på facebook i alla fall!

Inga kommentarer: