måndag, mars 19

Måndagsavslut

Åh! Så stört skönt att vara tillbaka på gymmet! Woken blev underbar och till efterrätt blev det jordgubbar - mums! Jag ska börja ta promenader på morgonen, man får ju så jäkla mycket energi av att träna! Plus att det sätter igång förbränningen för resten av dagen. Nu har jag precis kollat på Big Brother och ska sätta igång filmen Red Riding Hood, som avslut på en fantastisk dag. :)

Capellini, kyckling, haricots verts, babyspenat, gul paprika, soya, sweet chili, salt och peppar



Jag fick ju hem grejerna från H&M idag också. Väskan är underbar, älskar den! Klänningen passade inte. Det var som med så många andra klädesplagg - jag är för lång för dem! Midjan på klänningen hamnade strax under min byst. Verkligen synd tycker jag, den var jättefin och i skönt material. Riktig sommarstass!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Vi måste göra om vår bad-dag med wok-middag och film/flumkväll när jag kommer tillbaka!!!!! Blir hur suktad som helst av din bild ahhhh....

Friday sa...

Jaa det måste vi!!! Jag satt och kollade på bilderna för några dagar sen, det var så jag kom på att jag skulle göra woken! ^^ MUMS