torsdag, mars 22

Klant.

Kan inte jag bara få vara hel och frisk ett tag nu?! NÄE! Idag har jag tryckt in en penna rakt in i handen så det svider som attan! Samt att jag, när jag skulle ta av stjälken på en jordgubbe vid lunchen, fick in en hård kant under höger tumnagel - så nu är hela tummen uppsvullen och bortdomnad! För att inte tala om det där jävla såret i mungipan (inget munsår, det har rivits upp för att jag varit torr om läpparna) aldrig vill läka!! Känner mig lagom bitter just nu.



Idag efter jobbet skulle jag åkt till gymmet. Istället hamnade jag i Sollentuna Centrum och fick med mig hem en beige vårjacka, tre nagellack i färgerna korall, klarblå och pastellgrön, en portmonnä, en storstickad röd/vitrandig tröja och ett par långa ljusturkosa fjäderörhängen. Det är ett rent mirakel att det inte står med "ett par skitsnygga vita korkwedges" bland det jag nyss rabblade upp... Fast det kanske i och för sig beror på att jag har ett par nya illgula wedges hemma i hyllan som bara väntar på att får användas. ;)

Imorgon; gymmet. First thing!

Inga kommentarer: