söndag, mars 18

NOLL ångest


Härlig helg, är allt jag kan säga! Åkte till Johanna igår eftermiddag och hjälpte henne fixa taccos inför tjejmiddagen. Tjejerna anlände, vi käkade gott, drack vin och snackade hela kvällen. Testade även det roliga spelet "Förfest" som bidrog med många skratt efter ett roligt sms-öde som varade fram till midnatt. Asgarv! xD Stackars Lina.

Jag och Johanna gick och lade oss hyfsat tidigt och vaknade utvilade - HRM! - inför födelsedagsfikat med en del av hennes släkt. Fantastiskt trevligt, det också! Proppade i oss en massa saffransbullar, rulltårtor, grädde och hällde i oss kaffe som om vi aldrig skulle få smaka det igen. Sen åkte Johanna, jag och Johannas syster till Donken och käkade ännu mer *frosseri* och efter det var Johanna så snäll att hon skjutsade mig hela vägen hem med bilen!

 ♥ Grattis Johanna 22 år!


Även om jag har sagt ett antal gånger den senaste månaden att jag har haft seriösa CRAVINGS efter utgång så tycker jag faktiskt inte att helgen kunde blivit bättre. :) Härliga människor och givande samtal, god mat och mycket gott vin! Har ju bestämt att gå ut på fredag med gänget från igår i vilket fall som helst, så... det ser ljust ut på röj-horisonten. ;) MM!

Ingen söndagsångest infinner sig heller - eftersom jag är ledig imorgon.
Och då jävlar blir det gymmet!!!


Childish Gambino - Heartbeat
Are we dating? Are we fucking?
Are we best friends? Are we something
In between that?
I wish we never fucked - and I mean that.
Bra låt, det där...

Inga kommentarer: