onsdag, september 28

En vanlig onsdag

Jag är ledig idag, vilket betyder att jag - i min vanliga ordning - vaknar lite efter klockan ett på eftermiddagen. Dessutom drömde jag om Alanya. Okej, det var ju inte världens härligaste känsla att titta ut efter att ha sett milslånga stränder och känt solen i ryggen hela natten, men det var skönt att vakna upp efter en sån chilldröm i alla fall!

Idag tänkte jag sticka iväg och köpa mig ett par nya sneakers att dansa till. Det kan behövas då mina nuvarande är ganska slitna. Har både tränat, dansat och sprungit i dem i ca tre år nu. Näe, mission: nya sneakers börjar nu!

Just det, i måndags var jag också ledig, då var jag och Olleboy inne i stan och vandrade runt. Jag köpte en rödrutig skjorta på Monki, en svart tyllkjol på Beyond Retro, ett par lilagrå Cheap Monday-jeans på Weekday, svarta skosnören (till mina röda Converse) på Footlocker och en stickad, röd, jättemysig halsduk på TopShop. Jag gjorde nog av med lite mer pengar än jag hade tänkt, men jag menar... vem behöver inte en tyllkjol såhär i snart-halloweentider?!

Anyways, go vänner, vi kanske hörs senare. Ikväll är det dans och klädkoden lyder: klackar!
TAGGAD? JA!


Gülle gülle! (Turkiska för "hejdå")

Inga kommentarer: