onsdag, september 28

Muller


Fan, nu har jag lite ångest. Har köpt för mycket grejer den här veckan. Som tidigare nämnt; en tyllkjol, en halsduk, en skjorta, ett par jeans, skosnören... och idag; ett par sneakers, två magtröjor, en danstisha, en mössa, en ögonbrynspenna och en mascara. Kanske inte har gjort av med så mycket egentligen, men det känns att det blev lite för mycket på en gång... och lite för snabbt. Jag har ont i magen, känner ett konstigt tryck mot bröstet och är stressad...

Trots att jag ska sticka iväg på dansen om ett par timmar och var taggad till tusen i förra inlägget så är jag nu helt omvänd och deppig. Fan. Och inte hann jag förbi Ted's heller för att boka tatueringstid. Och jag hann inte tanka. Och inte handla. Och jag skulle ha städat och bokat tvättstugan och gått förbi fastighetsskötaren och fixat en ny parkeringsbricka m.m.

Jag kommer dö av stress. Det är jag ganska säker på.

Inga kommentarer: