lördag, april 23

Tankar snurrar

Här ligger jag, i min säng på landet, och kan inte somna. Orsaken till detta är lättuträknad. Jag skulle skippat den där zombie-serien som går på TV11. Skit också. Imorgon kommer mormor och morfar ut hit, runt nio på morgonen, så jag skulle verkligen behöva lite skönhetssömn just nu... Men när man som mest behöver det är det omöjligt att somna. Precis som med allt annat, pengar, mat, tid - rubbet! När man behöver det finns det inte nog och när man inte behöver det finns det i mängder! Why?! Världen är uppochner.

Vill skriva en maaaassa saker. Jag vet att jag har gett mig själv fria tyglar, men någonstans går ändå en gräns. Jag vet inte alls vilka som läser detta och det kan ju bli lite pinsamt om vissa saker kommer ut, så att säga... Men i alla fall, jag gillar mitt liv som det är just nu, med allt vad det innehåller! Långa och utdragna argumentationer hos ma & pa, min lilla lägenhet som tar kål på min ekonomi, sällsynta men ooh-så-uppskattade nattliga visiter, etc. Längtar bara något fanatiskt tills jag kan börja gymma igen, men det är en annan sak. 

Puss i påsk! Stannar på landet till måndag kväll.

Inga kommentarer: