tisdag, april 12

Klartecken och fria tyglar!

Jag har kommit underfund med en grej. Alltid när jag ska blogga känner jag en sån jävla press på mig att vara intressant, kryptisk och lämna cliffhangers. Det är ju inte riktigt så det ska vara i denna blogg över huvud taget! Jag använde från början bloggen till att ventilera - vad som helst - och nu tänker jag automatiskt "Det är INGEN som vill veta vad jag käkade till frukost idag eller hur många gånger jag gjorde illa stortån på samma jävla stolsben!". Det ska inte kännas såhär! SÅ! Från och med nu tänker jag skriva om vad jag än känner för att skriva om, vare sig det är intressant för andra eller inte!

Nu tänker jag skriva att jag verkligen verkligen -VERKLIGEN - har fastnat för Veronica Maggios nya singel 'Jag kommer'. Den är så jävla bra!

Förvänta er mer bloggande i framtiden, säger jag bara! Jag har gett mig själv klartecken och fria tyglar,
HERE WE GO! ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: