måndag, april 11

Äntligen!

Jag vill bara uttrycka min glädje över värmen som äntligen har anlänt till vårt kalla land! Slå ett slag för våren och den annalkande sommaren! Imorse tog jag en promenad med mamma och jag kunde gå ut i bara min Fred Perry-jacka och mjukisbyxor, senare på dagen solade jag i en halvtimme! Underbart! Otroligt hur humöret kan bli så mycket bättre bara pga lite solljus och lite värme... mm, I like!

Jag vill fota mer... men då måste jag skaffa ett bättre objektiv, ett som passar de sorters foton jag vill ta. Vill ha breeeedare brännvidd och höööögre bländartal. That's my cup of tea! Muu, att man inte har lite mer pengar att spendera så man kan prioritera sådana här förnödenheter. Nej nej, pengarna går istället till typ fem flaskor vin denna månad samt en parkeringsbot och en onödigt kopiös mängd Ben & Jerry's. Fuck that.

Tro det eller ej, detta är jag. I nian... Kolla håret HAHA!
... och detta är jag för typ en månad sen.
Liten förbättring, kan man säga.

Inga kommentarer: