måndag, oktober 25

Privatliv vs. blogg

Vill egentligen skriva en hel bok om allt jag tänker på och funderar över just nu, men det har jag inte tid med. Det får bli en annan gång. Får väl försöka beta av lite allt eftersom. Grejen är ju att det hela tiden kommer upp nya grejer som jag vill berätta om och dessutom vet jag inte riktigt hur mycket personligt jag borde skriva på bloggen. Hur mycket vill jag att alla ska veta om mig? Och de som jag skriver om... läser de ens min blogg? Vilka läser min blogg? I dunno. Vet ju bara att nya inlägg läggs upp i min facebook-logg automatiskt. Vilka som klickar på länken har jag ingen aning om.

Jag får försöka hålla mig lite kryptisk, tror att det är bäst så. För både min och andra inblandades skull.

Men såhär mycket kan jag säga:
Just nu mår jag riktigt bra. Jag ryser av välbehag av bara tanken på...
Ja, vad vill jag inte skriva ut, men mysigt var det.
I like.

Inga kommentarer: