lördag, oktober 2

Amen FAN vad underbart då!

Precis som igår, förvandlades dagen från superbra till A FUCKING SUCKFESS.
Japp. Jag ska till Sara ikväll och käka middag med henne och Lollo. Till det skulle jag köpa sangria, ett vin som passar till ost, samt ett present-vin till L. Sen skulle jag sticka till Sandra och föra hos henne för att sedan sticka ut och då tänkte jag ha lite cider m.m. Och vi har precis fått in den nya julglöggen, som säljer som smör, så jag tänkte passa på att köpa två stycken, en till mamma och en till mig. När vi stängt på Systemet plockade jag ihop allt och gick till kassan med korgen och gick sen för att hämta mitt kort i skåpet... men det var inte i plånboken. Och inte i jackan, byxorna eller på hyllan heller! Inte på golvet och inte i något av väskans alla fack! Panik, frustration, jag kände mig bedrövlig. Å ena sidan ville jag gråta, å andra sidan ville jag ge mig själv en käftsmäll. Jag lämnar korgen, full med sprit, vid kassan och går in i uppräkningsrummet med min kassa. Räknar, kassa OK, byter om, säger hejdå till alla, går ut till bilen... sätter mig i bilen... tar på mig bältet och känner... KORTET SOM LIGGER I VÄNSTRA JACKFICKAN! FAAAAAAAAN FAAAAAAAN FAAAAAAAAN FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!!!! Känslan av att jag ville ge mig själv en käftsmäll växte sig starkare, men jag nöjde mig för tillfället med att dunka huvudet i ratten ett antal gånger. Har antagligen en bula där nu. Ont har jag i alla fall.

Inget ost-vin, inget present-vin, ingen sangria, ingen glögg och ingen cider.
FY FAN vilken kul kväll det kommer bli.
Jag är så jävla dum i huvudet.

Inga kommentarer: