måndag, oktober 4

Dålig blir bra

Lördagskvällen blev bra ändå! Jag fick en flaska Havana Club av Ludde och sen stack jag till Sandra och förade. Sen tänkte vi åka in till Laroy, men istället hamnade vi på hemmafekke i Edsviken med massa härligt folk och där festades det hela natten... ;) Det dracks röd absint, rosévin och rom och cola. Kom hem klockan halv nio på morgonen. Somnade i taxin haha.

På söndag kväll var det avskedsmiddag för Lollo i hennes pappas lägenhet. Sjukt fin! Det var Lollo, jag, Natti, Challe, Annie och Sara. Vi sjöng, spelade gitarr, babblade och käkade massa mumsigt. Köttfärs/champinjonpaj till middag och kladdkaka med hallon och grädde till efterrätt. Lite Viña Albali Gran Reserva blev det till dricka för min del också. Kom hem vid ett på natten och somnade bums.

Idag är det kanelbullens dag och jag har (försökt) baka bullar. Hoppas de blir bra... ööh...

Bye!

Inga kommentarer: