söndag, maj 30

Soundwave Croatia

Här sitter jag ute i solen med min laptop i knäet och lyssnar på dubstep och taggar inför Soundwave Croatia som jag ska på... förhoppningsvis. Det är en festival i Kroatien. Jag väntar bara på att få svar från min festival-buddy Sara om boende, diverse länkar etc. Festivalen äger rum 23-25 Juli. Jag fyller 20 den 23dje Juli och Sara fyller 20 den 25te. Kommer bli awesome och alla tiders perfekt! Om vi någonsin får en rätsida på allt som är kvar att planera. 

Jag vill verkligen dit!!!

2 kommentarer:

Sara M sa...

mums! vi håller på att fixa med boende men gud vet hur sånt där går till. ian är in charge och då går det ju som det går... har du bokat biljett?

Friday sa...

YAY! jaa jag köpte på ticketweb typ :) men hur är det bussbiljett och sånt? ska man boka det också?