onsdag, januari 20

Ja just det, glömde ju uppdatera om min throat situation.

Jag misstänker att det är halsflussmonstret som spökar igen, så jag har tagit det jääävligt lugnt idag och tänker göra det imorgon också och sen får vi se hur jag mår på torsdag då allt händer.

Det blev varken dans eller födelsedagsfirande för mormor idag. Fuck.

Jag hatar att vara sjuk när jag har saker att göra. FAN alltså.
Problemet är att jag alltid blir sjuk när jag har saker att göra och är frisk som en nötkärna när jag bara kan ligga hemma och kolla på teve. Kul va?

Gonatt på er! Hörs imörrn!

2 kommentarer:

patrik sa...

Annars kan du ju lämna halsen hemma så den får vila o så går du ut har kul utan halsen! :D
I'm so smart :)

Friday sa...

Jaa, så skulle jag ju såklart kunna göra! :D jag menar, det är ju inte så att jag behöver den eller nånting!
Challe har erbjudit sig att komma hem från Ghana och mörda det åt mig också. Det tyckte jag lät ganska bra. :)