onsdag, januari 20

MSN: Gissa låttiteln!

Frida:
--------- --------- = namnet på låten
SOMEDAY YOU WILL FIIIIND MEEEEE
CAUGHT BENEATH THE LAANDSLIII-HIIIIDE
IN A --------- --------- IN THE SKYYYYY
ledtråd?
5 poäng: låten har varit med i OC

Nea:
nee

Frida:
haha

Nea:
vet inte ;O
hahah

Frida:
4 poäng: det är en kille som sjunger

Nea:
OJ DÅ
haha
är det så

Frida:
3 poäng: bandet är jättekänt
och låten också

Nea:
jag har ingen aning!
men jag vet inte!

Frida:
haha

Nea:
vad börjar namnet på?
alltså första bokstaven

Frida:
2 poäng: låttiteln innehåller namnet på en viss alkoholhaltig dryck

*långt uppehåll*

Frida:
okej.. 1 poäng: bandnamnet börjar på bokstaven O

Nea:
no idea...
jag är för trött för det här
haha

Frida:
hahaha
okej!
0,5 poäng: band - Oasis

Nea:
jaha okej, men jag vet inte så många av deras låtar som har alkoholhaltiga drycker, så nu säger du

Frida:
nejje!!!!!
o,1 poäng!!!:
andra ordet i låttiteln är "supernova" (och första ordet är alltså namnet på den alkoholhaltiga drycker... som förövrigt brukar drickas på en stor festhögtid... som vi firade för inte så länge sen!)

Nea:
champagne supernova?

Frida:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE

Nea:
nize 8D
huurraaaaa!

Frida:
VÅGEN!!!!

Nea:
jag ska fira det här genom att... sova! :D

2 kommentarer:

neis sa...

jag sov gott inatt :D

Friday sa...

inte jag :( jag sov ingenting förrän 08:00-13:00