måndag, december 21

Ett kort litet blogginlägg innan sovdags.


News:
Brittany Murphy hittades medvetslös i duschen av
sin mamma och dödförklarades 10:04 imorse. Bara så ni vet.

- Aftonbladet


Ni vet hur det är på Facebook när folk skriver textrader ur låtar som verkar totalt random för en själv. Jag vet inte hur ni gör - om ni bara låter det gå obemärkt förbi och tänker "äh, jag fattar ändå inte vad han/hon menar" - men jag brukar alltid kopiera texten, googla på "lyrics" plus textraden och sen leta upp och lyssna på låten i fråga på YouTube. Det är helt underbart sätt att se vilket mood människor är i tycker jag. Därför har jag själv blivit ett stort fan av den så kallade "textradsstatusen".

För att ni ska slippa gå igenom hela baletten med kolla Facebook - googla status - leta på YouTube - svängen lägger jag upp videon här. Kvällens goda gärning. :)

Frida Y I've started falling apart, I'm not savouring life.
I've forgotten how good it could be to feel alive.


Inga kommentarer: