söndag, februari 10

Målardag

Söndag har anlänt och jag kan nu förkunna att jag inte har duschat på en hel vecka! Heja mig? Grattis? Äh, jag vet inte... Jag har bara inte varit på "humör". Dessutom luktar jag inte illa. Jag har ju knappt rört mig på en vecka. Mysig_tjej_90 här, ring mig.

Jag har i alla fall halsfluss, fick jag reda på i fredags hos läkaren. Fuck my life, seriöst. Jag har varit sjuk till och från sen i fucking November. Jag vill bara till gymmet nu. Jag sitter inne och ruttnar, det är vad jag gör. Har målat och ritat lite idag och igår och det har väl hållit mig sysselsatt i sisådär fem timmar, totalt. Igår ballade jag ur totalt och tvingade pappa att sticka iväg och köpa cheeze hearts. Jag ville att han skulle göra det innan Melodifestivalen började 20:00 och han ville käka middag först. Klockan var 19:30. Han gastade "Men okej då! Då ska få dina himla osthjärtan!", klampade ut till bilen och slängde igen dörren efter sig (jag förstår honom, såhär nu i efterhand, men kändes det bara onödigt). När han sen kom tillbaka med chipshjärtan sa jag "... Det är fel." och han ställde sig bara och stirrade på mig - och jag vet att han kokade inombords. Jag vet inte vad som hände, som sagt, man blir helt konstig av att bara ligga och vara sjuk hela tiden. Jag snäste till och med av zötizNea på sms. Jag är sjuk och bitter, förlåt till alla som kommit i min väg de senaste dagarna. Ta inte åt er.


1 kommentar:

Anonym sa...

naaw gulle. då är det bra att vi ringde upp varandra :D kramis bananis /nea