fredag, februari 8

Fredag är här

Så har helgen kommit. Mamma och pappa hämtade mig från Arlanda igår och jag bröt ihop litegrann eftersom jag saknade Sara och vi inte hade hunnit säga hejdå ordentligt. Väl hemma hos ma&pa gick vi och lade oss ganska direkt. Jag kunde inte somna. Jag drömde att jag jobbade på TGI Friday's som sjungande Bartender och att chefen tvingade mig att sjunga trots att jag hade ont i halsen. Jag vaknade gång på gång och vände och vred på mig.

När mamma ringde runt halv 8 på morgonen kunde jag inte prata. Det kändes som att jag hade legat och skrikit hela natten. Min chef sms:ade samtidigt och undrade om jag kunde jobba ikväll. Jag sms:ade tillbaka att jag ska försöka ta mig till läkare snarast möjligast och att jag återkommer senare. Mm. Underbar ledighet. Kul liv, jag är konstant sjuk. Mamma sa att hon skulle ringa Vårdcentralen, eftersom jag inte kan prata. Vettetusan hur jag ska ta mig ner dit bara, om jag får en tid...

Inga kommentarer: