måndag, november 26

Duktig dag!

Idag har jag fått mycket gjort!

- Gick upp halv nio, duschade och åt frukost
- Ringde Tele2's kundservice och fick äntligen min iPhone 5 aktiverad
- Halv elva var jag på Sollentuna sjukhus och fixade nytt p-ringsrecept
- Var i Sollentuna centrum och köpte inflyttningspresent till Adde, fest på lördag
- Köpte även en kofta, två skärp, en tavelram och ett armband
- Satte mig på Wayne's och fikade helt själv och förde över mobilnr, iPhone 4 => iPhone 5
- Ringde Vårdcentralen och bokade tid för att gå och kolla mitt högerknä som gjort ont ett tag
- Hämtade ut tre stycken iPhone 5-skydd på Edsbergs ICA
- Stack hem och städade lite, satte på skydden och stack iväg igen till Nattis
- Vi åkte till Barkarby och käkade på Pizza Hut
- Gick på IKEA och jag köpte två toaborstar
- Lämnade av Nattis grejer hos henne och åkte sen hem till mig, fixade popcorn, chips och dipp...
- ... och passade på att våldgästa "festen" några trappor upp med Liket, Linn, Keso och Jocke
- Såg Shaun of the Dead och drack rosébubbel och sen var festen slut och alla gick hem
- Öppnade KBT-modul 4 och skummade igenom, fortsätter jobba med den imorgon
- Och nu ska jag gå och lägga mig!

Imorgon ska jag åka till Sollentuna Simhall och möta en kostexpert kl.9:00 och samtidigt köpa årskort på gymmet där. Sen jobbar jag 11-20. Känns som att jag har haft en - för ovanlighetens skull - väldigt produktiv dag! Känns bra! Även om jag blev stressad och fick lite magkatarr när vi sprang runt på IKEA och jag inte hittade det jag ville hitta. Oh well, bättre än paniksymptom, jag börjar kunna skilja på dem nu.

Natti natti!

Det stör mig lite att han inte har svarat än... han kanske glömde... eller så har han inte sett det...
... Sluta överanalysera!

Inga kommentarer: