onsdag, oktober 10

Onsdag - kort och gott

Idag jobbade jag 7-11, sen åkte jag hem och städade lägenheten lite och sen kom min blivande svägerska Becca över och fikade med småhundarna Wilma och Kimi. :) Det var supertrevligt *östermalmstant*! Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig och stack iväg in till stan för att möta upp Malin och Josse. Kom in lite efter fyra och vi satte oss på Urban Coffee vid Plattan och fikade och bytte grejer. Jag hade Malins klänning och Josses jeans och Josse hade mina solglasögon och hörlurar. Sen kom Sara och Emma och joinade och efter det även Fredrik. Vi skildes åt i par och jag och Fredrik tog en långpromenad, mot Djurgården och runt - hur långt som helst - och snackade om allt möjligt. Sen åkte jag hemåt strax innan sju och när jag väl kom hem mådde jag jättedåligt av någon anledning. Förstår verkligen inte. Kan det ha varit att jag drack tre koppar kaffe och inget vatten idag kanske? Kanske. Aja, låg bara i soffan med Yoshi resten av kvällen och gjorde mig ynklig. Och nu tänkte jag ta och krypa till kojs. Imorgon ska jag äta lunch hos mormor och morfar som jag inte har träffat på två evigheter och sen ska jag jobba 16-21.

Så, nu vet ni.



Inga kommentarer: