måndag, oktober 8

Måndag morgon

Ojojoj, jag drömde så mycket drömmar inatt att jag knappt minns något av det. Ingen var speciellt dålig, men det blev lite stressigt. Jag och fyra andra var ute och åkte båt i något tropiskt paradis, sen gick motorn sönder mitt ute på havet. Sen var vi på en pub och två killar började tjafsa om vem som skulle gå hem med mig, men jag lyckades hålla dem ifrån varandra. Och sen var jag på ett jättestort H&M och tappade bort min väska och jag fick inte komma ut förrän jag hittade den.

Stress.

Nu ska jag upp och duscha för första gången sen i torsdags. Har ju varit magsjuk i helgen. Ska bli så skönt att få vara hel och ren igen! :) Jobbar 13-20 idag, så det blir en lugn och bra uppvärmning innan vi kör på riktigt mot slutet av veckan! Tänker inte vara sjuk en tredje helg på raken, fy fan!

Inga kommentarer: