onsdag, oktober 3

All of these words I hear in my mind

Jag har migrän. Och lite panik. Över vad vill jag inte skriva här för det är så urbota dumt så det finns inte. Jag skäms lite, det är ingen stor grej, men samtidigt känns det så... konstigt. Jag tänker bara på vad kompisarna kommer säga. Vissa kommer antagligen inte reagera över det, eller bli väldigt glada för min skull och vissa kommer kolla konstigt på mig och säga "... jahaa... oj... va kul...". Jag kan se det framför mig. Åååhhh, jag kan inte komma över det, får inte ur det ur hjärnan. Har fått peptalk av mamma som tycker det är lugnt, men fan asså... jag vet fortfarande inte om jag själv tycker att det är det. Väldigt kryptiskt och jobbigt det här...

Idag kom kallelsen från Internetpsykiatrin... men första tiden jag fick är den 19e Oktober 10:00 och jag är i Cypern med familijen 19-26 Oktober. Aja, fick ringa och lämna meddelande om att jag inte kunde då, men det känns bra att det är på gång i alla fall. Otroligt skönt. Det kostar 100kr per vecka och det är en behandling som pågår i tolv veckor. Nu jävlar ska jag må bättre. Jag tänker jobba som fan.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag vill bara ha helg nu. Bajs, så jävla olägligt att jag skulle ha mens just den här veckan. Helvete. Ska man envisas med att vara tjej får man väl dras med det också. Helvete i alla fall, jag hade kunnat skjuta upp den en eller två eller tre veckor årtionden! Inte hade jag räknat med att så mycket roligt skulle kunna komma att hända just den här helgen.

Nu ska jag kanske försöka dra mig mot sängen. Jag ska bli frisk. Gick hem tidigare från jobbet idag för att jag inte kände mig frisk - tar mig ofta vatten över huvudet i såna här situationer - och däckade direkt i soffan. Och där har jag legat hela kvällen. Nu. Ett glas vatten, lite musik och bums i säng.

Puss puss

Gammal bild från trean i gymnasiet. Rudbecks matsal.

Inga kommentarer: