måndag, september 3

Massor av bilder - SNART

Har suttit och fixat bilder från Gröna Lund 20 Augusti, utgång med Challe 24 Augusti och Göteborgshelgen 30 Augusti-2 September nu. Två timmar tog det att rensa och redigera haha. Ska bara vänta på att de har laddats upp på Facebook och godkänts av de som är i fotona och sen läggs några upp här. :)

Idag vaknade jag halv elva hos mamma och pappa (blev hämtade av dem från tåget igår när jag kom hem från GBG), gick upp och käkade frukost och sen gick jag ut på en PW med Kimi och Wilma. Vi gick till Översjön och tillbaka, vilket är ungefär en mil. En och en halv timme tog det ungefär. Det gick svinbra, men Wilma var supertrött de sista kilometerna. Hade tänkt slänga mig i poolen när jag kom hem, men den var översvämmad pga ösregnet som STHLM tydligen hade haft hela helgen - fattar ingenting, det var strålande sol i Götet... ;) - så jag gick in och började fixa bilderna istället. Imorgon börjar jag jobba igen och kör på till lördag och då ska jag bannemig ut. ^^ Eller, jag minns inte riktigt, men det känns som att jag har någonting planerat nästa helg. Aja.





Tack för i helgen Malin, Therese och Nea. Love ya!
Gå in på Facebook och godkänn the crap ur bilderna nu!

Inga kommentarer: