söndag, augusti 5

Weekend

Helgen blev inte alls som planerat. Men ganska bra ändå.

FREDAG
Jag sov till mitt på dagen (har semester för fan!) och åkte sen och hämtade upp Malin och vi stack till Kista Galleria för lite välbehövd shopping. Jag kom hem med en massa roliga saker. Några ser ni nedan. Även en snygg ring slank med - och jeansshortsen jag köpte som var på rea för 99kr är mycket mycket mer slitna än de på bilden, men det är samma modell. Sista paret kvar. I min storlek. Det var liksom ödet.

GinaTricot

Sen åkte vi hem till mig och fixade oss inför kvällen. Tanken var att jag, Malin och Madde skulle till Solidaritet, men Madde hoppade av så då satt jag och Malin och funderade på om vi fortfarande ville till Soli. Kvällen slutade med att vi hängde med Challe och tre av hennes kompisar till Paradise @ Kolingsborg och dansade oss svettiga.

Jag, Malin och Challe utanför Kolings
LÖRDAG
Malin sov över hos mig och på lördagen gick vi upp och gjorde frukost och kollade på Top Model-maraton på trean. Sen skjutsade jag hem Malin när jag stack upp till Viby för att träffa Jocke, Nattis, Jimmy, Camilla och lilla Juni-fjun! Fikade och hade det trevligt ett tag innan jag, Jocke och Nattis stack ner till Norrviken och började fixa oss för att sticka till Tanto. I slutändan blev det inget Tanto, vi hamnade på Copperfield's istället där massa vänner hade samlats.

Nattis, jag och Ludde på Copperfield´s
Efter Copperfield's stack jag och Nattis till Rocks och mötte upp Ponny m.fl. Den snygga bartendern var där, men - som alla vet - så är jag en riktig jävla fegis. Inget speciellt hände. Punkt. Blir arg på mig själv, men samtidigt vet jag att jag inte är såhär utan anledning. Jag har blivit bränd för många gånger - sad, but true. Efter Rocks stack jag och Nattis hem och störde Jocke, Keso och Liket där de satt och lanade klockan fem på morgonen.

SÖNDAG
Idag vaknade jag klockan ett och jag och Nattis satte oss direkt i soffan och började kolla på... OS. I regattasegling (eller vad det nu heter)... Vi tog tydligen guld. Bra. Grattis /careface/. Sen satte vi på Den Lilla Sjöjungfrun och efter det deppade jag ihop i Jocke och Nattis säng för att jag är tragisk och patetisk etc. etc. Då poppade Nattis popcorn och vi satte oss allihopa och kollade på Anchorman. Den var superrolig, så jag mådde lite bättre. Jag skulle egentligen käkat middag inne i stan och gått på Cockpit med Johanna, men hon kunde inte, så det blev bakisdag istället. Nu står Nattis och förbereder lax till middag och vi ska väl käka relativt snart. Ville bara skriva av mig lite. :)

Peace out!

Inga kommentarer: