fredag, juli 27

24h kvar till fekke

- Nej, jag har fortfarande inte fått svar från Nina på blogg.se -

I onsdags var jag och shoppade litegrann... Hehe...
- Vita ballerinor i spets
- Beigea pumps med träklack
- Mörkblå, trekvartsärmad tröja med USA-flaggan på
- Illgrönt linne med spetskanter
- Plommonlila, ärmlös blus med vita knappar fram samt bronsnitar på kragen
- Mascara, brun ögonbrynspenna, svart glitterkajal, bronsig ögonskugga, hårspray
- Schampo, balsam, tvål
- Svart iPhone-skal med svarta små stenar på baksidan
- En "audio in"/3,5mm-sladd (så man kan koppla ihop iPhone och stereo hemma)
Kanske kommer upp lite foton på't senare.

Imorgon är det fekke i Viby! Hoppas allt går bra och att folket går ihop okej. Ska bli kul att träffa lite folk såhär på semestern. ;) Skulle bli ännu gladare om de som inte har OSA:t än gör det innan imorgon. *hint hint* Nu ska jag steka korv med bröd till middag, sen ska jag kolla på film och sen ska jag sova! Det fick jag nämligen inte göra inatt när det var någon som tyckte att det var väldigt viktigt att diskutera huruvida hon blev sårad av min inställning till matlagningen igår kväll eller sättet jag tillrättavisade henne på. Fyra timmars diskussion senare var jag fortfarande inte mycket klokare på varken varför eller vad hon faktiskt blev sur på.

F*tta. Jag orkar inte.
Bye.

Saknar att åka till ROCKS och bara släppa loss med Challeballe...

Inga kommentarer: