lördag, mars 31

Snö?!?!

Hade en härlig fredag! :) Efter jobbet åkte jag, Sanna, Olle och Steffe in till stan och käkade sushi till middag och sen åkte vi hem till Steffe och förfestade lite. Efter det bar det av till Ballbreaker för lite biljard och Sara joinade också. Det blev några hårda matcher, men jag tycker att alla var jätteduktiga (i alla fall jag!).

Olle och Sara på Ballbreaker
Nu är jag lite förbannad. Det snöar. Och ikväll, runt 21:00 ska jag sitta på en liten scen ute på parkeringen utanför Messingenhuset i Väsby och sjunga och spela gitarr med min kompis Natti i ca 20 minuter. Kommer bli awesome. Eeh. Jag har sånt jävla flow i livet just nu. Inte.

Nä, nu ska jag käka en sån där FELIX thai/curry frysmat och kolla på Crazy, Stupid Love som jag laddade ner igår. Och efter uppträdandet ikväll kommer Challe hem till mig, vi ska för som fan och sen sticka in till Rocks! Har inte varit där sen i somras, innan hon flyttade uppåt i landet för att plugga. :) BYE! 

Inga kommentarer: