torsdag, mars 15

Berg och dalar

Jag mår bra, nästan frisk nu. Var hos Nattis och Jocke igår och mös med dem, sov över och idag har Natti (en annan Nathalie) varit hemma hos mig och vi har gått igenom lite låtar som vi ska sjunga på ett litet Earth Hour-event i Väsby som min kusin håller i. Jag fick dessutom två sms från Posten idag som sa att mina paket från GinaTricot och Nelly.com finns att hämta ut på ICA... men det är så mycket som gör att mitt humör sjunker litegrann.

Jag håller på att töja hålen i mina örsnibbar från 3mm till 5mm. På mindre än en vecka har jag töjt det ena med snart 2mm och det är inte bra att stressa. Det har börjat blöda och det är jätteömt. Har börjat töja på det andra hålet också, men tänker nog ta det lite lugnt... Jag var dum som trodde jag kunde få i mina nya snygga strass-pluggar efter en vecka. Dessutom har jag ett munsår. Eller jag vet inte ens om det är ett munsår, det är ett utslag av något slag. Jag har knappt någon aning om hur ett munsår ser ut, jag har kanske haft det tre gånger totalt i hela mitt liv. Det svider och gör ont och är fult! Kul när man vill känna sig snygg. Dessutom har jag fått jättetorr hy och jag vet inte vad det beror på. Hela ansiktet flagar och kliar och nu har jag små sår vid näsan på mina kinder och i pannan. BLÄ!

Imorgon är det fredag och jag är ledig lördag. På lördag ska jag till Johanna på tjejmiddag och sen får vi se vart kvällen tar oss! Hoppas det blir utgång, jag har inte varit ute på vääääldigt länge. Typ en månad.

Madde, (Jocke,) jag och Challe på Rocks i somras.

Inga kommentarer: