onsdag, februari 8

Var är jag? Vem är jag?

Drömde precis en annorlunda mardröm, minst sagt. Jag drömde om idag. Allt som jag ska göra idag inträffade, men det gick helt fel. ALLT gick verkligen helt fel. Jag vaknade jätteförsent, jag glömde plånboken hemma, träningskläderna gick sönder, jag glömde bort att jag skulle träffa Madde totalt, datorn la av precis när jag skrivit klart efteruppgiften efter Vinkunskap A, mitt kylskåp hade gått sönder så jag hade ingen mat hemma, jag missade bussen till dansen och kom försent så jag fick inte komma in... Det skumma var att alla människor var jättesnälla och tillmötesgående. När jag kom försent till jobbet (vi snackar inte 10-20min, vi snackar två timmar) sa chefen bara "Äh! Det är sånt som häääänder, Frida!". Glömde bort Madde - inga problem, blev tre veckor sen med efteruppgiften - så länge jag skickade in den var det lugnt, jag fick pengar på försäkringen för kylskåpet och dansen fick jag ta igen senare i terminen - två gånger om!

Jag känner mig totalt desorienterad och vet knappt vad som är verklighet längre. En sak vet jag och det är att jag vaknade försent och måste skippa frukost... Fan. Känns inte som att det bådar gott härifrån.

1 kommentar:

Chris sa...

Oj.. Kollat runt lite här, och inser att du är rätt lik mig på en del sätt.. Ifall du ville veta liksom. Du är inte ensam. /Chris