onsdag, februari 29

Skottdagen

Nu har jag precis gått och lagt mig efter att ha kommit hem med John och Becca från bion. Vi såg Shoo Bre. Den sög. Relationerna mellan karaktärerna var totalt ologiska, skådespelarna var asdåliga och handlingen var inte genomtänkt någonstans. Sämsta filmen jag sett sen jag såg Borat på bio... När nu det var, måånga år sen i alla fall. Jag var nära på att gå ut ur biosalongen när jag såg Borat. Under Shoo Bre funderade jag seriöst på att be John väcka mig när filmen var över. Besvikelsen var total.

Sen i helgen har jag haft en förkylning nosandes i hälarna och nu känns det som att den har hunnit ikapp med mig. Fan också. Jag orkar inte vara sjuk nu. Det är väl bara att sova på saken och hoppas att det går över fortare än kvickt! Snörvlar som en gris och har hållet inne nysningar och försökt förneka det faktum att jag drabbas av frossa/feber lite från och till. I'm a fighter....

Införskaffade för övrigt en skitsnygg svart väska från Don Donna idag, samt ett snyggt neutralt rosa läppglans. Och en tatuering blev det också. Bild kommer senare. :)

GONATT! (äntligen)

Inga kommentarer: