torsdag, november 3

Bildbomb.

Vill tacka "Anonym" för den jättefina kommentaren på förra inlägget. 
Det värmde, tack!

Veckan har varit bra faktiskt, jag har bott lite hemma hos mamma och pappa, men det har funkat. Jag har införskaffat mig två par jeans från Cheap Monday, ett stickat headband från Indiska, ett par varmfordrade, högklackade skor med päls på från DinSko och en grå pälsjacka från KappAhl. OH! Jag fick även hem mitt paket från Nelly.se igår. Jeffrey Campbell-kopior i ormskinn och ett stort, snyggt, lite 1700-talsinspirerat halsband. Skorna åkern nog dessvärre tillbaka pga risken att jag inte kommer använda dem... och jag behöver pengarna, hehe. Klicka på bilderna för att göra de större.







Och här är en sneakpeak på min halloween-kostym... HIHI.


Imorgon kommer Johanna hem till mig och vi ska dricka vin och ha det trevligt och sen ska vi antingen ta en chillkväll och sitta och snacka skit eller så ska vi ut på stan och röja - ska bli skitkul! På lördag ska jag på ett litet affärsmöte på Wayne's i Sollentuna centrum och sen på kvällen kommer Malin och Nea hem till mig och förar lite. Vi ska fixa oss och sen sticka in till stan och käka middag på Vapiano med Therese och hennes kompisar och sen ska det ut och röjas igen för att fira Thereses födelsedag! Kommer bli en AWESOME helg! På söndag ska jag sova.

Pöss hej!

Inga kommentarer: