onsdag, oktober 12

NEIN!

Okej, så jag kanske tog mig lite vatten över huvudet när jag bestämde mig för att sticka till jobbet idag... Eller, jag kanske skulle tagit det lite lugnare i alla fall. Nu luktar det virus i hela halsen. Ni vet som när man har halsfluss och luktar sådär supergott... Mamma föreslog SB12. Jag prövade. Det luktar nästan mer illa nu, någon blandning mellan typ steptokocker och rengöringsmedel med en touch av konstgjord mint-arom... Mm-mm!

Nej! Jag tänker inte ligga hemma en helg till! Den här helgen ska vara felfri! På fredag ska jag ut och slira med Johanna och på lördag är det ju Hairspray/60-talskväll med girlsen! NEJ! Jag ska bli frisk! Om det så betyder att jag måste vara hemma och vila upp mig imorgon. Det är viktigare att jag finns på jobbet en fredag än en torsdag.

Puss och hej, håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: