måndag, juni 20

För mycket jävla grejer

För mycket jävla grejer att tänka på med lägenheten just nu. Har precis köpt ett laptop-stöd. Asbra. Verkligen. Livsnödvändigt? Nja... men bra att ha när man inte vill bli het om benen med datorn i knäet!

Latte eller grått på väggarna? Ska jag köpa barbord och barstolar eller ett vanligt köksmöblemang? Var ska jag sätta upp mina "Music"-bokstäver i stål? Ska jag köpa en tavla till vardagsrummet? Vad ska det vara för motiv på min fototapet till fondväggen? Schäslong eller fotpall? Nya utemöbler? För mycket jävla grejer. Måste ringa fastighetsskötaren om trädet som blockerar ALL sol på min altan. Måste ringa fastighetsskötaren om mitt fuktiga förråd som gör att allt jag har därinne möglar. Total ihopdeppning just nu. Fick panik tidigare när Lollo och pappa var här och vi började snacka om hur jag skulle göra. Panik. Hyperventilerade. Försökte lugna ner mig... mja, det gick ju sådär. Måste fixa en spot till badrumsspegeln.

Fan. För mycket jävla grejer just nu.

Inga kommentarer: