fredag, februari 4

Wanted; preferrably alive

Jag tillåter (faktiskt) mig själv, lite då och då, att vara totalt desperat, tragisk, patetisk och pinsam. Man måste få ge efter för sin inre bitterfitta ibland.

Som sagt, efterlyses:
Någon som kan dela min säng med mig.
Lång, snygg kille som kan sjunga och spela gitarr (alternativt bara sjunga eller spela gitarr). Måste gilla hundar. Måste gilla mig. Vara en allätare; allt från mat till musik. Gilla att chilla ibland och vara helvild mestadels av tiden. Ha humor, utropstecken! Får inte, på några villkor, vara intresserad av insekter eller ens tycka att de är okej - DE SKA DÖ! Får gärna dela min passion för passion, samt vara lite spännande, lite bad boy-stuk. Ingen toffel här inte, då kör jag över dig direkt. Fair warning.

Var väl inte så mycket mer egentligen...
Tack för mig. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: