söndag, februari 27

Frustration

Jag är så frustrerad! Måste skriva av mig. Jag avskyr när folk ignorerar mig. Det är någonting man inte kan kontrollera... och jag hatar det! Att blir ignorerad är det värsta som finns. Det värsta. Eller... delad första plats; oärlighet.

En annan grej jag är frustrerad över är att jag inte kan stretcha. Eller alltså, jag kan inte stretcha "isär" benen... det gör superont i vänster ljumske. :( Förstår inte vad det är. Det kom för typ två år sen när jag började dansa igen. Det är som en punkt vid typ bäckenbenet som gör ont, det sträcker inte eller känns när jag stretchar, det gör bara ont att ha benet i den vinkeln! Sjukt frustrerande, jag vet inte vad jag ska göra. Försöker stretcha genom smärtan, men det kanske inte är så smart i längden. Visst blir jag vigare, men det är antagligen inte hälsosamt när det gör så ont. FUCK, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Blir så förbannad på min kropp!

Inga kommentarer: