onsdag, januari 26

Tjena schteekers!

- i brist på bättre rubrik... -

Igår fyllde Nea 21! GRATTIS! :D <3

Allt går bra på jobbet, i livet, i lägenheten... men jag har problem med parkeringsplats. Jävla puckon som har förhyrd parkeringsplats och inte använder den!!! Det finns två stycken precis utanför min port. Fan för er!! Tänker ställa mig där i alla fall. De som har hand om platserna är ju inte direkt särskilt snabba att undersöka om det finns platser att få heller... De borde gör en grundlig undersökning och se vilka som faktiskt inte behöver sin parkeringsplats. Fy. Fan. Hatar det här.

Jag har blivit smalare. Nu vet ni det. Alla mina kläder sitter lösare än normalt. Fyller inte ut vissa gamla bh:ar längre. :/ Hmm. Jag hatar verkligen att man inte kan punktförbränna. Det suger. Jag vill ju inte bli smalare på det sättet, jag vill bara ha platt mage. Är det för mycket begärt?

Gud, vad ja svamlar. Nä, nu blir det frukost och sen springa ärenden i Stinsen.

Buh bye!

Inga kommentarer: