onsdag, december 8

Love.

Det här vet du inte om, men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv och jag väntar på dig
... Det kommer ta tid, jag har inte sagt nåt än, men jag väntar, väntar

Det är så logiskt, alla fattar utom du
Du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu



Detta måste vara en av de finaste låtarna jag har hört - någonsin. Texten är brutal och ändå känner jag igen mig något fruktansvärt. Det gör nästan ont i hjärtat... Men så är ju jag en sån där som känner efter väldigt mycket och förlorar mig själv och hänger mig totalt åt alla känslor, vad det än må vara... Och sen gillar jag ju att överdriva lite också. Men mest gillar jag att känna såna där starka känslor som bara svallar över.

Låt: Säkert! - Logiskt

Mmm BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: