tisdag, december 7

Hjälp mig!

Jag har nog haft alla frisyrer och hårfärger som finns. Nästan. Page, långt, lugg, mittbena, svart, blont, rött, slingat, färgat, tovat, fixat, stylat... ni fattar. Jag önskar att jag hade kvar bilderna på allt, men tyvärr så försvann nästan rubbet i och med att alla våra datorer kraschat. Suck. Här är några i alla fall, tagna från min bilddagbok:




Tanken har ju länge varit att jag ska färga det rött till jul... men nu känner jag nästan att jag vill vara blond så länge som möjligt. Kanske hela året. Kanske inte färgar rött förrän till hösten nästa år (2011).
Vad tror ni om det?
Eller? Jag vill egentligen göra något drastiskt med mitt hår redan nu... men till sommaren vill jag gärna ha det blont igen. :/ Hmm. Kan ju ha det rött nu ett tag i och för sig, färga det brunt till våren och sen färga blont till sommaren... BESLUTSÅNGEST.

I-landsproblem nummer 1745:
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska färga håret eller inte.

4 kommentarer:

Linn sa...

Generellt brukar det ju vara så att om du är nöjd - håll fast i det så länge som möjligt!! :) Så är du nöjd med blont - låt de va de! annars kommer man bara ändra sig. har jag märkt.

Linn sa...

Generellt brukar det ju vara så att om du är nöjd - håll fast i det så länge som möjligt!! :) Så är du nöjd med blont - låt de va de! annars kommer man bara ändra sig. har jag märkt.

Fotograf Annie sa...

Jag gillar bilden högst upp i mitten mest. Det var jättesnyggt (det andra också ifs). Rött skulle nog vara lite coolt, typ en mörkrödbrun färg kanske? :P

Men gör som du vill, det går ju alltid att ändra sig :)

Friday sa...

Linn: sant. såå sant! jag tror jag ska behålla det blonda till nästa år i alla fall! kanske till och med över sommaren 2011! :)

Annie: rött är feeetcoolt, jag längtar så till att färga det riktigt djupt vinrött typ! men det blir snyggast till hösten, så det blir nog planerat till nästa år! :D om man har färgat det rött och sen vill färga det blont blir det oftast bara orange. därför vill jag vänta så länge som möjligt med att färga håret rött, för jag vet att om jag färgar det rött så kommer det ta lååååång tid innan jag kan färga det blont igen :/ :P