onsdag, november 17

Inte lika mycket dilemma

Hahaha vet ni vad?! Jag kan ju inte åka till Lindvallen ens! Jag måste ju jobba runt jul och nyår! :D Fatta vad glad jag är nu, jag har inget val - det blir nyårsfekke!!! Ska bara pitcha idéen med mamma först, hon kanske inte vill att jag ska ha massa folk över i huset... Men jag ska försöka lirka lite! ;)

Nu sitter jag och försöker ladda ner Daniel Adams-Ray's låtar till datorn för att sedan föra över dem till mobilen. Min dator går dock väldigt segt just nu. Jag har ganska dålig mottagning i min lägenhet. Vi får se hur det går...

Idag har jag förresten varit på en liten kurs och lärt mig köra truck! :D Det var jättekul! Så nu har jag truckkörkort också! Yay!

Bye bye! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: