söndag, november 21

Holy crap

Massa att tänka på. Sjukt mycket just nu. Reflektera, känna efter, analysera och tänka över. Ångrar vissa saker, hade hoppats på att Mr. X hört av sig, känner mig dum och en aning slampig och drömmer om ett rakt svar från en medans jag strular med en annan. Jag är en ganska smutsig och trasig människa ikväll. Sitter i trappen och väntar på bussen vid Centralen, önskar inget annat än att vara med --. Det är bara lite svårt att säga rakt ut. Känslor vandrar genom kroppen och jag hinner inte riktigt med att känna. Två sekunder och sen är det över. Nästa. Går vidare. Kyrkklockan ringer in. Fyra på morgonen. Bussen går kvart över. Jag väntar. På... dig.

Så jävla jobbigt just ikväll att komma på att jag faktiskt gillar dig mer än jag egentligen borde. Mer än vad som är "tillåtet" kanske. Förlåt då, det är inte som att jag kan hjälpa det. Alls.

Önskar att jag hade ett par hörlurar så jag kunde lyssna på musik medans jag väntar på bussen, men de glömde jag hemma, såklart. Vart en kul kväll ikväll, trots allt, först Snooker och sen Rocks. Snart är pengarna slut också, känns väl inte sådär jättebra... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: