söndag, oktober 31

Halloween

Igår vart det fekke! Hos en kille som, ironiskt nog, kallas för Liket. Jag vet inte riktigt vad jag var utklädd till... någon sorts... ond... fe... eller nåt, haha! Hade askul hela kvällen, massa nya härliga människor, snygga kostymer och god dricka (farligt gott med Fanta/vodka-drinkar). Cruella de Vil, Mr. Incredible, KKK-anhängare, cowboy, CoD-snubbe, zombie, dödgrävare, Abbath, Dracula... härlig kväll alltså!


Idag har jag varit på IKEA med hela familjen. Plus Becca. Vi letade upp en 140-säng till nya lägenheten... JAG FLYTTAR IN PÅ TISDAG!!! :D FETT GLAD! I alla fall, sängen är perfekt. Kollade in en snygg mörkgrå soffa också, köpte lite kuddar, några mattor och annat som behövs. Bestick... glas... skålar... jag kommer knappt ihåg vad vi la i kundvagnen. Nu laddar jag inför veckan som kommer. Jag måste verkligen fokusera. Packat har jag fortfarande inte gjort. Eller lite... men det är typ 85% kvar. Yay.

Nu... sova. Gonatt!

Inga kommentarer: