måndag, augusti 16

Alla ba' drar liksom

Tjena allihopa!

På onsdag kommer Lovisa hem från Honduras. Jag längtar så det gör ont! Ska möta henne på Arlanda tillsammans med några andra och sen åker jag hem till henne på fika med familj och nära vänner. Så sjukt härligt. Jag är ledig onsdag-torsdag. Hoppas på att kunna spendera lite tid med Nea på torsdagen eftersom hon åker till Tyskland nästa onsdag... och är borta i ett år typ. Och i September sticker Sofie till Tyskland också, för att plugga engelska. I ett år. Och Challe åker också i September, till London, för att vara au pair. I ett år.

Scheisse alltså...

<3

3 kommentarer:

neis peis sa...

men neeeej jag är borta i åtta månader, sofie är borta i sex månader. challe är iof borta i ett år :(


<3 <3

Grodan sa...

Du har en award hos mig :D

Friday sa...

men det är ju tyyyyyp ett åååår xO ahaaa, sofie är alltså bara borta i ett halvår, okaj :)

<3

Grodan: nämen! 8D