tisdag, augusti 17

Blog Awards Winner

Utmärkelsegivare:
Jag fick den här utmärkelsen av Grodan!
Tack Renée! ^^

Om man får denna utmärkelse så ska man:
- Kopiera bilden för att visa att man har fått den.
- Tacka och länka till personen man har fått den av.
- Nominera 7 andra bloggare och länka till dem.
- Berätta 7 fakta om dig själv.

Och jag vill ge denna utmärkelse till:
Men alltså... de som känner för det. TYP!


Sju fakta om mig som ni inte redan visste:
1. När jag var fem år gammal förlorade jag min bästa kompis, Filip Granöö.
2. När jag föddes hade jag världens största svarta kalufs på huvudet.
3. Den bästa TV-serien jag någonsin har sett är The O.C.
4. Min första CD-skiva var Drömhus debutplatta.
5. Jag har en otrolig fobi för harkrankar.
6. När jag var nio år gammal körde jag en motorcykel rakt in i vårt staket så en planka lossnade.
7. Jag tycker inte om hamburgare, pizza och annan fet snabbmat. Det smakar inte gott, helt enkelt.

Inga kommentarer: