torsdag, augusti 26

Kändisspaning


Mamma hade tydligen storfrämmande på Folktandvården igår. Självaste Caroline Winberg (modell, bl.a. Victoria's Secret) var inne och skulle till tandläkaren. Det roliga var att mamma själv inte hade någon aning om vem det var, det var hennes kollegor som sa till henne efteråt. Hon fick det bekräftat av mig senare på kvällen. Mamma hade pratat på som vanligt... jag hoppas att hon framstod som en hyfsat normal människa. :P

Lite häftigt. Massor av roligt folk har pratat med mamma på FTV. Den enda hon riktigt känt igen var Darin, när han hade tandställning var han ju tvungen att komma dit. Höhö.

4 kommentarer:

Linn sa...

Haha inte så konstigt som de låter. Hela hennes familj bo ju där. Jag lekte massa med henne nä jag va liten, mina föräldrar brukade va barnvakter. :)

Friday sa...

Jaså! Där ser man ;)

Candy sa...

Näe! Din mamma har pratat med Darin? =O Jag & en kamrat har undrat över var han bor sen han flyttat från Vällingby, din mamma råkar inte veta var? ;) jag vill gå i terapi där han bor. Darin is the shiet lixx. ><

Friday sa...

haha, näe ingen aning :P men ftv i sollentuna är den enda i stockholms län som har tandställningstandläkare, så alla som har eller har haft tandställning går ju dit ;)