fredag, augusti 27

Dansdilemma

FAN alltså. Jag vet inte vad jag ska välja. Försöker bestämma mig angående vilken kurs jag ska ta på Balettakademien denna höst.

Antingen:
Feminine Vibe F5 scen (14-19 år)     Torsdagar 17:00-18:30
Feminine Vibe F3/F4                         Tisdagar   20:00-21:30

Det jobbiga är att F5 antagligen skulle vara den ultimata nivån (fortsättning 5, fem terminers förkunskaper) och dessutom lockar "scen" jävligt mycket... men det betyder att jag måste sluta senast 15:30 på jobbet varje torsdag. Kanske inte är något stort problem egentligen, men jag måste pitcha det med Maria på jobbet först. Vet inte hur det kommer gå, men jag ska kolla upp det... Feminine Vibe F3/F4 skulle vara den ultimata tiden eftersom jag inte jobbar över huvud taget nästa tisdag, då det börjar. Och sen kan jag ta 9 till halv 7-skiftet och sticka direkt till dansen sen!... Men som sagt, jävlig beslutsångest det här.

Det lutar åt F5 scen...

Inga kommentarer: