tisdag, juli 13

Tjabah allahsammahnzz

Usch vad äckligt pigg jag är. Detta är verkligen inte kul. Eller alltså, för mig är det ju kul just nu, för omväxlings skull... men jag skulle inte vilja möta mig när jag är såhär pigg. Tror inte någon annan skulle vilja det heller.

Nu har jag precis fixat eventet på facebook inför mitt 20årspartaj! Yay! :D

Idag ska jag iväg till Sollentuna och blondera mig hade jag tänkt. Så HELA håret blir blont och inte bara en del av det! Sen ska jag sticka in huvudet långt in i garderoben och se om jag kan slänga ihop tre olika outfits inför imorgon då jag ska på en sån där styling+photoshoot-grej på The Studio i stan. Kläderna gör allt. Och håret. Därför ska jag fixa det idag. M-m!



Här kommer en fin liten serie som jag ritade imorse vid köksbordet. Det är väl egentligen fortfarande "imorse", men jag menar runt... sex-tiden. För två och en halv timme sen. När jag käkade frukost.

Ser ni vem som är jag i serien? Höhöhö...


Anyways, nu ska jag gå och göra nåt vettigt. Kanske en tidig springtur? Who knows...
Och just det! Jag har fått jobb på Systembolaget i Rotan. :) Börjar den 19nde, fyra dagar innan jag fyller 20 haha, lite sådär ödets ironi. Eller vad det nu heter. W/E!

LOVE YA'LL!

Inga kommentarer: