måndag, juni 7

Hej, ikväll har jag och Nea varit på galapremiären av Street Dance 3D på Rigoletto. Den har premiär för resten av Sveriges befolkning den 11e Juni, alltså på fredag. Skådespelet var väl inget vidare och handlingen, mja, men DANSEN. Wow, dansen. Och i 3D dessutom, helt otroligt. Alla som gillar dans borde gå och se den. Riktigt häftigt faktiskt! Och musiken! Mmm...



Vidare till något helt annat...

- Wow, vilken jättekvinna!

Jo, denna kommentar mottog jag faktiskt i helgen. Tro det eller ej! Personen som fällde den var antagligen aningen på lyset, men det rättfärdigar ingenting. Fy fan! Det är i såna stunder jag försöker lugna mig själv och bara tänka över om det är värt att förstöra hela stämningen på festen för att jag ska skälla ut någon för en okänslig kommentar. Jag tyckte inte det då, så jag sa inget. Nu ångrar jag mig och vill bara slå nästa person på käften som säger något sånt till mig igen.

Någon som såg Secret lives of women ikväll? Någon som lyssnade på vad Skye (tjejen som var 1,98m lång) sa om att vara lång? Jodå, långa personer har också problem. Även om jag faktiskt (!) inte är extremt lång med mina 183,5cm så blir jag behandlad så. Inte okej. Uppmärksamhet har jag inget emot, det är när folk börjar bete sig som att jag är något övernaturligt freak som det slinter. Det som gör att folk utbrister "WOOOW VAD LÅÅÅNG DU ÄÄÄR!!!". Som om de aldrig har sett något liknande i hela sitt liv.
En vandrande freakshow.



Och till sist,
Är det någon som vet vad BLUE MAN GROUP gör för något, egentligen????
Är de som Stomp på ecstasy eller?
Jag vet verkligen inte...

Gonatt folket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Musik, härlig sådan.

Friday sa...

eeh... nej?